بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

جرقه احتمالی آغاز جنگ

تلفات سنگین نیروهای آمریکایی در جریان یک حمله ناگهانی به این نیروها در عراق می تواند مجوز آغاز جنگ علیه ایران باشد. به گزارش "الف" از بی.بی.سی، منابع مطلع به بی .بی .سی گفتند، یک حمله به نیروهای آمریکایی با تلفات سنگین در عراق می تواند جرقه آغاز جنگ بین دو کشور باشد. این منابع همچنین اضافه کردند در صورت حمله آمریکا به ایران، این حملات محدود به مراکز هسته ای نخواهد بود و تمامی زیر ساخت نظامی ایران شامل پایگاه های هوایی و دریایی، تاسیاست موشکی و مراکز فرماندهی و عملیات را در برخواهد گرفت.
 
بنابراین گزارش، در حالی است که ایالات متحده اصرار دارد  قصد حمله نظامی به ایران را نداشته و در حال ترغیب ایران به توقف غنی سازی است، منابع دیپلماتیک به بنگاه خبرپراکنی بریتانیا گفتند، مقامات ارشد در مرکز فرماندهی فلوریدا هم اکنون اهداف خود در ایران را انتخاب کرده اند.
 
به گفته این منابع، دو اتفاق می تواند جرقه آغاز جنگ بر علیه ایران باشد. مسیر اول اطلاع از انحراف برنامه هسته ای ایران به تولید سلاح هسته ای است  که این مورد فعلا تایید نشده است . اتفاق دومی که میتواند به عنوان جرقه آغاز آتش جنگ محسوب شود، یک حمله با تلفات سنگین به نیروهای آمریکایی حاضر در عراق از جانب گروه های عراقی است که بلافاصله به ایران نسبت داده خواهد شد . این مورد به عنوان یکی از عوامل جدی آغازگر جنگ میان ایران و آمریکا به شمار می رود . 
 
بی بی سی در حالی "احتمال حمله به ایران" را برجسته کرده و از بمباران ایران توسط بمب های سنگر شکن هواپیماهای B2 خبر می دهد که قبلا اعلام شده است "طرح های اضطراری" مورد اشاره، برای بسیاری از کشورهایی که حتی روابط نزدیکی با ایالات متحده نیز دارند، پیش بینی و آماده شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد