بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

اگرآمریکا حسن‌نیت نشان‌دهد موانع ورودبه‌مذاکره رارفع‌می‌کنیم

 

آیت الله"اکبر هاشمی‌رفسنجانی" رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام‌روز چهارشنبه در دیدار باجمعی از دانشجویان دانشگاه‌های فردوسی و علوم پزشکی مشهد گفت :
هر وقت آمریکا علامتی را مبنی‌بر حسن نیت در برخوردش با ایران ارسال کند ما نیز موانع ورود به مذاکره را رفع خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام ، هاشمی رفسنجانی در پاسخ به پرسشی در خصوص رابطه باآمریکاافزود:مهمترین مانع در ایجاد رابطه ، خوی سلطه‌طلبی و استکباری و رویه آمریکا در برخورد با کشورهای دیگر است.

تشخیص مصلحت نظام، آزادی امروز که در ایران برای ابراز عقاید و انتقادات وجود دارد راقابل مقایسه با پیش از انقلاب ندانست و تصریح کرد:
البته تا رسیدن به مقصد مطلوب،فاصله داریم ولی حرکت به سمت خواست‌های مردم و درنظرگرفتن سلیقه‌های مختلف در اداره جامعه است.

وی، نقش اسلام در اداره جامعه را محوری خواندو خاطرنشان کرد:تمام تلاش‌ها باید بر این نقطه متمرکزباشد که اسلام‌واقعی را معرفی‌و اجرا کنیم و نگذاریم اسلامی سطحی‌نگر جامعه را رنج دهد.

هاشمی رفسنجانی،با بیان اینکه، راه امام پس از رحلت ایشان محفوظ مانده است،گفت:امام نگرانی‌هایی از حاکم شدن سلیقه‌های خشک مقدس داشتند که امروز نیز نسبت به این مسئله باید حساس بود.  تفکر امام معتدل بود،نه به نیروهای غربگرا و نه به‌نیروهای دارای تفکرات خشک اجازه نمی‌داد نظرات خود را حاکم کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد