بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

افزایش همکاری موشکی ایران و کره!

یک پایگاه خبری مدعی شده‌است ایران در پی آن ‌است که با کمک کره‌شمالی توانایی‌های موشکی خود را افزایش دهد. این در‌حالی است که طی ماههای اخیر مقامات وزارت دفاع و فرماندهان نیروهای مسلح کشورمان بارها بر این موضوع تاکید کرده‌اند که پیشرفت‌های به ‌دست ‌آمده در صنایع نظامی ایران طی سالهای اخیر کاملا تماما مرهون تلاش‌های کارشناسان تسلیحاتی داخلی بوده است. 

به گزارش پایگاه خبری «میدل‌ایست‌ نیوزلاین» یک هیاتی رسمی از مقامات وزارت امور خارجه ایران به تازگی از کره شمالی دیدن کرده تا به بحث و گفتگو با مقامات آن کشور درخصوص توسعه فن‌آوری موشکهای بالستیک بپردازد. این خبرگزاری علاوه بر ذکر این خبر از سوی یک منبع نظامی غربی که نخواسته نامش فاش شود مدعی شده که هیات ایرانی همچنین مذاکراتی را نیز درخصوص خرید کلاهک‌های جنگی متعارف با همتایان کره‌ای خود انجام داده‌اند.

در ادامه این خبر همچنین این ادعا مطرح شده که ایران به سبب علاقمندی به انتقال تکنولوژی موشکی از کره‌شمالی به این کشور برای انجام آزمایش‌های موشکی اخیر کمک مالی نموده است.

یک آژانس خبررسانی رسمی متعلق به حکومت کره‌شمالی روز جمعه ضمن تائید خبر حضور هیات ایرانی در پیونگ‌یانگ نوشته بود که مهدی صفری معاون وزیر امور خارجه در دیدار با رئیس جمهور کیم‌یونگ نام رئیس‌جمهور کره شمالی هدیه‌ ارسالی برای کیم جونگ ایل رهبر آن کشور را به وی تسلیم داشته ‌است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد