بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

ساعاتی به ساعت صفر


۱ـ اندکی قبل، کنگره آمریکا جلسه ای را تشکیل داده و با سرعت طرحی را تصویب کردند که بر اساس آن، جورج بوش برای دست زدن به هرگونه اقدام نظامی علیه ایران نیاز به اجازه کنگره خواهد داشت. پس از جلسه از یکی از سناتورها سوال شد که چرا با این سرعت چنین طرحی را بررسی و تصویب کردید و آیا علائمی را بر اساس حمله قریب الوقوع به ایران مشاهده کردید؟ وی پاسخ داد: تمامی علائم و صحبت های شنیده شده از هفته گذشته تاکنون حاکی از این است که بوش قصد دارد به زودی دست به حمله ای نظامی علیه ایران بزند.

۲ـ کاندولیزا رایس وزیر خارجه آمریکا به سفر خود به کشورهای عربی منطقه و اسرائیل خاتمه داد. بلافاصله پس از سفر رایس، رابرت گیتس وزیر دفاع وارد منطقه شده و با همان اشخاصی که رایس با آنها دیدار داشت، ملاقات کرد. بیشتر مسئولان عربی پس از دیدار با مسئولان آمریکائی ظرف هفته گذشته، در مصاحبه های مطبوعاتی خود در مورد ایران حرف زدند. یکی گفت دخالت ایران را در منطقه محکوم میکنیم. دیگری گفت پیشروی ایران در برنامه هسته ای، برای کشورهای منطقه ایجاد خطر می کند. یکی دیگر هم گفت ما پایگاه های خود را برای حمله به ایران در اختیار آمریکا قرار نخواهیم داد!
رایس امشب (
۲۸ دی) پس از خاتمه سفرش به خاورمیانه، وارد لندن شده و با تونی بلر مشغول مذاکره است.

۳ـ با تزریق نفت از سوی عربستان و آمریکا به بازار جهانی، قیمت نفت به شدت رو به کاهش است.

۴- در لبنان تمامی شبکه های داخلی و تمامی روزنامه ها و تمامی مجله ها و تمامی مردم هر روز و بلکه هر ساعت از جنگ علیه ایران صحبت میکنن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد