بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

دومین فیلم خصوصی در بازار سی دی فروشان تهران

 
برخورد قاطعانه با عوامل تولید چنین فیلم هایی و نیز توزیع کنندگان آن ها می تواند از یک سو با متعرضان به حریم خصوصی افراد مقابله کند و از سوی دیگر باعث شود کسانی که به نحوی «چهره» هستند، مراقبت بیشتری نسبت به رفتارهای خود داشته باشند.


سی دی فیلم غیر اخلاقی منتسب به یکی دیگر از هنرپیشگان زن شبکه 3 سیما در بازار غیر قانونی سی دی فروشان تهران به فروش می رسد.

در این فیلم غیر اخلاقی،  شخصی که گفته می شود هنرپیشه مذکور است، به همراه چند مرد دیگر دیده می شود.

سی دی فروشان "بازار غیرقانونی فیلم"، با این ادعا که سی دی مذکور متعلق به یکی از بازیگران سریال های معروف صدا و سیما است، آن را تا مبلغ 12 هزار تومان به فروش می رسانند.

در پی انتشار گسترده سی دی منتسب به زهرا امیر ابراهیمی که هنوز ادامه دارد، این دومین پرونده ای است که گریبانگیر بازیگران زن صدا و سیما می شود.

با استمرار افشای این قبیل سی دی ها، به نظر می رسد یک جریان هدفمند در صدد هنجارشکنی در جامعه با استفاده از چهره های مطرح و شناخته شده در میان مردم است.

مبارک مان باشد!
در جریان انتشار سی دی قبلی، پلیس امنیت تهران توانست با پیگیری و اقدامات سریع خود، جمعی از انتشار دهندگان و نیز متهم فراری را دستگیر نماید.

برخورد قاطعانه با عوامل تولید چنین فیلم هایی و نیز توزیع کنندگان آن ها می تواند از یک سو با متعرضان به حریم خصوصی افراد مقابله کند و از سوی دیگر باعث شود کسانی که به نحوی «چهره» هستند، مراقبت بیشتری نسبت به رفتارهای خود داشته باشند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد