بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

جسد منتسب به زهرا امیرابراهیمی در پزشکی قانونی تهران

جسد یک زن که گفته می شود "زهرا امیرابراهیمی" بازیگر نقش "زهره" در سریال "نرگس" است صبح امروز به پزشکی قانونی تهران منتقل شد.

یک منبع مطلع در پزشکی قانونی با اعلام این مطلب به خبرنگار عصرایران (asriran.com)،گفت: هم اکنون گروه های تخصصی بر روی علت مرگ این زن در حال تحقیق هستند ولی احتمال قوی آن است که وی شب گذشته خودکشی کرده است.

چندی پیش فیلمی غیراخلاقی منتسب  به این بازیگر سیما در تهران و برخی سایت های اینترنتی پخش شد که متعاقب آن، اعلام شد بازیگر زن این فیلم غیراخلاقی ( پورنو) امیرابراهیمی نبوده است و فقط با او شباهت  ظاهری دارد.

با این حال شنیده های بعدی حکایت از آن داشت که نیروهای انتظامی بررسی این پرونده را در دستور کار خود قرارداده و زهرا امیرابراهیمی را برای بازجویی فراخوانده اند تا صحت و سقم اننتساب فیلم به وی مشخص شود.

در پی این امر، خبرهای رسیده حاکی از آن بود که امیرابراهیمی، در بازجویی ها خودکشی کرده است که این امر از سوی رییس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی تکذیب شد.

این منبع مطلع همچنین به خبرنگار ما گفت: البته، هنوز دقیقا معلوم نیست که جسدی که به پزشکی قانونی منتقل شده، امیرابراهیمی است یا خیر و حتی امکان دارد، جسد متعلق به فردی باشد که شبیه او بوده و در آن فیلم غیراخلاقی ایفای نقش کرده است.

آخرین خبر

متعاقب  پیگیری های خبرنگار "عصر ایران" یک مقام آگاه در این باره گفت: امیر ابراهیمی خودکشی کرده ولی نمرده است .

وی افزود: توزیع کننده فیلم مذکور فراری شده  و پرونده نیز در دست بررسی است .

 

منبع:عصر ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد