بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

بانک ها از مهر ماه 9 صبح باز می‌شوند

 بر اساس مصوبه هیئت وزیران ساعت کار مدارس در شش ماهه دوم امسال ساعت 30/7 صبح، ساعت کار ادارات دولتی ساعت 8 و ساعت آغاز به کار بانک ها ساعت 9 تعیین شد.

 

 غلامحسین الهام سخنگوی دولت در ابتدای نشست خبری امروز دوشنبه خود با خبرنگاران مهمترین مصوبات دولت در هفته‌های گذشته را برشمرد و اظهار داشت: تصویب مقدماتی لایحه موافقتنامه تجارت ترجیحی بین کشورهای عضو دی- 8 بر اساس این مصوبه که برای تصویب نهایی تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود ایران با کشورهای عضو گروه دی -8 موافقتنامه تجارت ترجیحی جهت ارائه امتیازات متنوع مشترک برای فعالیت های بازرگانی فیمابین امضا خواهد نمود.

سخنگوی دولت همچنین با اشاره به اینکه تعیین ساعت کار ادارات و مدارس در شش ماهه دوم از دیگر مصوبات هیئت دولت می باشد، گفت:بر اساس مصوبه روز یکشنبه هیئت وزیران ساعت کار مدارس در شش ماهه دوم امسال ساعت 30/7 صبح، ساعت کار ادارات دولتی ساعت 8 صبح و ساعت آغاز به کار بانک ها ساعت 9 صبح تعیین گردید.
وی ادامه داد:ساعت کار بانک ها به صورت آزمایشی و در دوره سه ماهه تا آخر آذرماه تعیین شده و پس از آن با ارزیابی میزان رضایت عمومی تعیین خواهد شد.
الهام تاکید کرد: با تصویب دولت برای رعایت حال روزه‌داران و کمک به فعالیت‌های معنوی مردم ساعت کار ادارات در ماه مبارک رمضان ساعت 14 تعیین شد.


سخنگوی دولت همچنین، با بیان این که افزایش سهم ایران در بانک تجارت و توسعه اکو از دیگر مصوبات است، گفت: بر اساس این مصوبه حق‌السهم ایران در بانک تجارت و توسعه اکو با 733/480 هزار دلار افزایش به رقم مصوب 667/166/29 دلاری جمعاً به 400/647/29 دلار افزایش یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد