بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

اولین مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کشور به بهره برداری می رسد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران گفت : اولین مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کشور در اشتهارد روز یک شنبه هفته آینده با حضور وزیر کار ، رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی مهر، احمد زمانی دریک نشست مطبوعاتی با بیان مطلب فوق گفت : از چند سال پیش دلایل عدم مهارت کارگران ، عدم کیفیت تولیدات ، عدم تنوع محصولات و غیره مورد بررسی قرار گرفت که نتیجه آن منجر به انجام مطالعات جامعی برروی این عوامل شد.

وی تولید رقابتی ،بازار پسند و باکیفیت  و افزایش صاردات را مستلزم به کارگیری عوامل درست و علمی تولید دانست و افزود: برای رسیدن به یک مجموعه مطلوب تولیدی شناسایی عارضه هایی که منجر به ایجاد مشکل برای واحدها می شود مورد نیاز است .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران با بیان اینکه عارضه های تولید ناشی از عدم آگاهی واحدها به قوانین کار، شرایط بیمه ای ، عدم آگاهی از قوانین صادرات ، عدم ارزیابی درست از بازار ، عدم مهارت کارکنان وعدم آگاهی از عوامل تولید است تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 50 مورد از عارضه های بخش تولیدات صنعت مورد شناسایی قرار گرفته است .

وی گفت : با توجه به عوامل مذکوردر بخش صنعت ، فضاهایی برای مشاوران پاسخگو در درون شهرک های صنعتی به منظور اتصال واحد های تولیدی به مشاوران برای راهنمایی در خصوص رفع عارضه ها ایجاد شده است.

زمانی از ساخت مراکز مشاوره در سه شهرک بزرگ صنعتی در تهران خبرداد و اضافه کرد: از یک ماه پش براساس یک فراخوان بیش از 40 تا 50 مورد مشاوره به مشاوران مراجعه شد و این مشاوران در خصوص مسائل نرم افزاری ، چگونگی بهره وری واحدهای تولیدی ، مسائل بیمه ای ، عدم کارآیی ،توسعه ، سوددهی ، عدم کیفیت و غیره به مشاوره واحدهای تولیدی خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: در صورت انعقاد قرارداد بین مشاوران و واحد های تولیدی ، سازمان نوسازی و صنایع وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع تا 80 درصد مبلغ حق الزحمه مشاوران را پرداخت خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران با اشاره به اینکه در طراحی اولیه ،ساخت 30 غرفه مشاوره طراحی شده است افزود: با موافقت هایی که با رئیس سازمان صنایع کوچک انجام شده در شهرک های صنعتی که دارای بیش از200 واحد صنعتی هستند یکی از مراکز خدمات فناوری و کسب و کار دایرمی شود که البته این کار تاثیربالایی بر افزایش حجم تولیدات و صادرات صنعتی خواهد داشت.   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد