بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

برنامه اسرائیل و آمریکا برای حمله به سوریه و ایران

السفیر به نقل از کارشناسان امریکایی

کارشناسان یک سازمان آمریکایی غیر دولتی بنام "شبکه جهانی ضد سلاح و انرژی هسته ای در فضا" تایید کرده اند که طراحان استراتژی آمریکا و اسرائیل، هم اکنون مشغول به برنامه ریزی حمله ای مشترک به سوریه و ایران هستند.

یه گزارش فردا روزنامه لبنانی السفیر به نقل از بروس گاگنون که از او به عنوان مسئول هماهنگی های بین المللی این سازمان نامبرده است می نویسد: پنتاگون گروهی از کارشناسان نظامی را که مسئولیت انتخاب اهدافی برای موشک های کروز را بر عهده دارند، به اسرائیل اعزام نموده است.

عملیات نظامی ارتش آمریکا علیه عراق نیز از ضربه هایی توسط موشک های کروز از طریق کشتی های نیروی دریایی ایالات متحده آغاز شده بود.

این روزنامه اضافه کرده است این شخص مصرانه به تمامی سازمان های اجتماعی آمریکا که خواهان صلح در خاورمیانه هستند، توصیه کرده است که با نمایندگان خود در کنگره آمریکا تماس حاصل نمایند تا آنان نیز با هر گونه گسترش درگیری مخالفت کنند. وی همچنین آنان را فرا خوانده است تا هرچه سریعتر تظاهراتی گسترده را نیز علیه سرایت دادن جنگ به کشورهای همسایه سازمان دهی کنند.

روزنامه السفیر همچنین خاطر نشان کرده است که پس از آغاز درگیری لبنان و اسرائیل، در سایت اینترنتی این شبکه مقالاتی منتشر شدند که اسرائیل را به استفاده از انواع ممنوعه سلاح های ساخت آمریکا محکوم می کردند.

خبر از سایت خبری فردا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد