بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

ایران فارکس

چند ماهی میشود که خیلی جدی در موضوع فارکس خودم را مشغول کرده ام. اوایل خیلی جدی نمیگرفتم! ولی سلسله حوادثی باعث شد قضیه را جدی تر بگیرم! صدها مگابایت اطلاعات جمع کردم. بعلاوه صدها لینک در فووریتس! کتابی هم درحال ترجمه دارم! خب دیگر چه میخواستم! دوستان فوق العاده حرفه ای هم پیدا کردم که حقیقتا غنیمتی هستند!جمع این ماجرا به اینجا کشید که یکی از محبوبترین دمینهایی را که سالها پیش ثبت کرده بودم مجددا فعال کنم!

معرفی میکنم:www.iranforex.com

این دمین که کلی هم مشتری ریز ودرشت داشت! در سالهای اولیه ورود بحث فارکس در ایران ثبت کرده بودم! سالهای۸۰-۸۱!

چند روزی وقت گذاشتم وسایت ساده ای برایش طراحی کردم! سعی بر این بود تا از زیاده گوئی پرهیز کنم! هدف من در این سایت این بود که تیم حرفهای را که با آن پیوند خورده ام به بازار مشتریان مناسب متصل کنم! کسانی که میدانن فارکس چیستُ سرمایه گزاری به چه معنی استُ حتی ممکن است مدتی فارکس کار کرده باشند و حتی تریدر داشته باشند ولی به نتیجه مطلوب نرسیده باشند! ما بدنبال چنین سرمایه گزارانی هستیم!

بحث آموزش حرفه ای و مشاوره رایگان هم برای خود ارزشهای ویژه ای دارد!

نظرات 1 + ارسال نظر
فریبرز شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 18:13 http://freesignal.blogsky.com

سلام دوست عزیز

ممکنه وبلاگ من رو به لیست لینکات اضافه کنی

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد