بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

دولت آمریکادر صدد ناامن کردن مناطق آذری نشین ایران است

اطلاعاتی داریم که نشان می دهد دولت آمریکا در صدد ایجاد ناآرامی در بخش های آذری نشین ایران و نیز دراستان خوزستان است.

نوام چامسکی که با نشریه چینی "سام چلیم" گفت و گو می کرد با اعلام این مطلب افزود: اگر به  تاریخ ایران نگاه درخواهید یافت که آمریکا بیش از نیم قرن مردم این کشور را شکنجه کرده است که شامل کودتا و براندازی حکومت مردمی مصدق،تلاش برای کودتای نظامی در سال های بعد از انقلاب ایرانیان و حمایت از صدام ، سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران ، تحریم و عدم پذیرش درخواست ایران برای مذاکره  است .

وی با اشاره به تهدیدهای آمریکا علیه ایران گفت: ما اطلاعات زیادی در دست داریم که نشان می دهد ارتش و نیروهای اطلاعاتی تمایل ندارند به ایران حمله شود ولی آنچه باعث نگرانی است این است که دولت فعلی امریکا از افرادی تشکیل شده است که در صدد تبدیل کشورمان به یک قدرت "تجاوزگر" هستند .

این روشنفکر برجسته آمریکایی در عین حال گفت: با این وجود تصور نمی کنم دولتمردان ما آنقدر دیوانه باشند که به ایران حمله کنند زیرا در چنین صورتی ، فقط 2 ماه بعد از حمله ، بوش بازنشسته سیاسی خواهد شد .

چامسکی گفت: در چنین شرایطی آنها مدام بر فشارهای خود علیه ایران می افزایند تا بلکه بتوانند پروسه براندازی را پیش ببرند و از جمله می خواهند در مناطقی از ایران مثل آذربایجان و خوزستان ایجاد ناآرامی کنند ولی به نظر نمی رسد که موفقیتی کسب کنند زیرا ایرانیان ، مردمانی بسیار پیچیده هستند . 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 15 دی 1386 ساعت 15:19

م

[ بدون نام ] شنبه 15 دی 1386 ساعت 15:25

ناامنی در مناطق آذری نشین و خوزستان توسط جمهوری اسلامی ایران می باشد که علت آن نژاد پرستی و هدف آن گسترش زبان پارسی می باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد