بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

عسگری را احتمالاً غربی‌ها ربوده‌اند

ایران، روز سه‌شنبه، احتمال داد که یکی از مقامات پیشین دفاعی ایران که هجدهم بهمن ماه سال جاری در استانبول ناپدید شد، توسط غربی‌ها ربوده‌شده‌باشد.
سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی روز سه‌شنبه درگفت و گو با خبرنگاران گفت: "احتمال می‌رود عسگری توسط سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای غربی ربوده شده باشد." او سفر علیرضا عسگری را به سوریه سفری شخصی نامید و گفت که تیمی از دیپلمات‌های ایرانی برای پیگیری این مسئله به ترکیه فرستاده شده‌اند. ایران همچنین درباره ناپدید شدن این مقام پیشین دفاعی از ترکیه رسماً توضیح خواسته‌است. فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همچنین افزود: "تحقیقات نیروهای انتظامی نشان می‌دهد که آقای عسگری ترکیه را ترک نکرده و در هیچ‌یک از بیمارستان‌های آن کشور نیز دیده نشده‌است."

سردار سرتیپ علیرضا عسگری، معاون وزارت دفاع علی شمخانی، وزیر دفاع دولت محمد خاتمی، رئیس جمهوری پیشین ایران بود که هجدهم بهمن ماه سال جاری در استانبول ناپدید شد. وی که گفته می‌شود اطلاعات زیادی در مورد فعالیت‌های نظامی ایران دارد، از دمشق وارد استانبول شده و پس از ورود به این شهر در هتل گیلان اقامت گزیده‌بود.

رسانه‌های ترکیه و اسرائیل طی روزهای اخیر مملو از گمانه‌زنی‌ها در مورد ناپدید شدن این مقام دفاعی ایران بوده‌است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد