بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

جزئیاتی از گزارش هیات تحقیق 3 نفره ماجرای فرار جزایری

با گذشت دو روز از تقدیم گزارش هیات 3 نفره ویژه رییس قوه قضاییه برای بررسی ماجرای فرار شهرام جزایری، به تدریج اخبار جدیدی از این گزارش، منتشر می شود.
 در این گزارش آمده است: قاضی حسین زاده که از طرف الیاس محمودی، رییس مجتمع ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی به عنوان امین اموال شهرام جزایری منصوب شده بود، از نزدیکان الیاس محمودی بوده و از طرف شهرام جزایری به سمت رییس هیات مدیره تعدادی از شرکتهای وی منصوب شده بود. در روزهای اخیر خبر فعالیت شرکتهای شهرام جزایری عرب با وجود حضور وی در زندان تایید و منتشر شده بود.
در گزارش هیات ویژه 3 نفره رییس قوه قضاییه آمده است : سه شنبه اول اسفند ماه پس از اینکه شهرام جزایری به بهانه دوش گرفتن در خانه شخصی اش از ماموران جدا می شود و باز نمی گردد، مسوولان مرتبط با پرونده وی به تصور اینکه وی باز خواهد گشت، از اعلام ماجرا خودداری می کنند و رییس زندان اوین نیز کارت ورود شهرام جزایری در روز سه شنبه را امضا می کند اما با گذشت 30 ساعت از باز نگشتن وی، ماجرا افشا می شود و به این ترتیب، جزایری 30 ساعت برای تمهید فرار و یا اختفا فرصت داشته است.
روز گذشته آیت الله شاهرودی آقایان الیاس محمودی، قاضی حسین زاده، رییس زندان اوین و قاضی دیگر پرونده وی را عزل و دستور داد دادسرای انتظامی قضات و دادسرای کارکنان دولت فوراً به اتهامات این 4 نفر با فوریت و دقت و قاطعیت و رعایت عدل و انصاف رسیدگی کنند.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد