بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

وحشت پلیس آمریکا از حمله به نیویورک

 

 اداره پلیس نیویورک، بدون ارائه هرگوهه سندی، از آنچه احتمال حمله به منافع آمریکا در این شهر به دست عوامل ایرانی نامید، ابراز نگرانی کرد.

 هفته نامه نیوزویک به نقل از فردی که وی را مرتبط با اطلاعات پلیس نامید، ادعا کرده است در این گونه حملات احتمالا پل‌ها، تونل‌ها، سازمان‌های یهودی و وال استریت، هدف قرار می‌گیرند. 
پلیس نیویوک این اطلاعات را پاییز گذشته در اختیار منابع امنیتی قرار داد و با افزایش تنش بین تهران و واشنگتن، دوباره مایه نگرانی شده است.
نیوزویک به رشته حوادثی اشاره کرد که به ادعای آن، مقام‌های ایرانی در نمایندگی این کشور در سازمان ملل در آن دست داشتند، و افزود مقام‌های پلیس نیویورک از حملات احتمالی که ایران عامل آن باشد، نگران هستند.
«ریموند کلی» کمیسر اداره پلیس نیویورک به نیوزویک گفت:«ما نگرانیم که عوامل ایرانی در اقدامات شناسایی دخالت داشته باشند که می‌تواند در حمله به شهر نیویورک در آینده ، استفاده شود.»
این در حالی است که به نوشته این هفته نامه آمریکایی، نمایندگی ایران در نیویورک با بیان آن که از این اتهامات اطلاع دارد، درباره آن هیچ اظهار نظری نکرده است.
حوادث 11 سپتامبر 2001 ضعف آشکار دستگاه امنیتی آمریکا را برملا کرد. پس از این حملات بود که مقام‌های آمریکایی، هر از گاهی با طرح ادعاهای مشابه، تلاش کرده‌اند با فرافکنی ،‌ناکامی‌های خود را در عرصه امنیتی متوجه دیگر کشورها کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد