بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

ترور دو سردار سپاه با موشک‌های آمریکایی؟

 

 در حادثه ظهر دیروز حدود هشت تن از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه خوی به شهادت رسیدند.

بنا بر این گزارش، ظهر روز گذشته، زمانی که یک فروند بالگرد حامل هشت تن از نیروهای سپاه پاسداران برای سرکشی به منطقه خوی عزیمت کرده بود، بالگرد مذکور دچار مشکل شده و فرود اضطراری می‌کند، و پس از دقایقی با منفجر شدن این بالگرد، نیروهای مذکور به شهادت می‌رسند.

در حالی که برخی منابع، نقص فنی و برخورد بالگرد با برخی موانع را علت انفجار بالگرد عنوان می‌کنند، گروه‌های تروریستی تجزیه‌طلب مدعی شده‌اند برخورد موشک‌های آمریکایی SA-7 موجب انفجار بالگرد و شهادت نیروهای ایرانی شده است.

بر پایه اطلاعات رسیده، سردار سعید قهاری فرمانده لشکر 3 ویژه شهدا و سردار حنیف درستی فرمانده یکی از تیپ‌های این لشکر، در میان سرنشینان این بالگرد بوده‌اند.

لازم به ذکر است، طی دو روز اخیر درگیری‌هایی نیز بین نیروهای نظامی ایران و تروریست‌ها در منطقه جهنم‌دره خوی رخ داده که تلفات سنگینی از نیروهای تجزیه‌طلب «پ.ک.ک» در بر داشته است.

برخی گزارش‌ها از کشته شدن حدود بیست تن از تروریست‌ها حکایت دارد که تاکنون جنازه تعدادی از آنان به دست رزمندگان افتاده و با توجه به برف سنگین در منطقه درگیری، جستجو برای یافتن جنازه تعدادی دیگر ادامه دارد.

گفتنی است، هفته گذشته با افشاگری راننده یکی از سران گروه تروریستی «پ.ک.ک» که در لیست گروه‌های تروریستی آمریکا قرار دارد، اطلاعات دیگری از ارتباط فرماندهان ارتش آمریکا با سران این گروه تروریستی فاش شد.

در این حال، قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) سپاه پاسداران با انتشار اطلاعیه‌ای جزییات جدیدی از عملیات علیه ضد انقلاب در نوار مرزی ایران و ترکیه را تشریح کرد.

قرار گاه حمزه سید الشهداء (ع) سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ادامه پاکسازی مناطق مرزی شمال غرب از وجود اشرار ضد انقلاب و پس از اطلاع از حضور اشرار ضد انقلاب در 17 کیلومتری نوار مرزی واحدهای عملیاتی لشکر 3 نیروی زمینی سپاه به سرعت در منطقه حضور یافته و با محاصره اشرار ضد انقلاب اقدام به انهدام عناصر گروه‌های متجاوز کردند.

این اطلاعیه می‌افزاید: در این عملیات حداقل 17 نفر از عناصر مزدور ضد انقلاب به هلاکت رسیده و تعدادی زخمی شدند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: فرمانده لشکر 3 نیروی زمینی به اتفاق 8 نفر از همراهان که به وسیله یک فروند بالگرد 214 هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت سرکشی عازم منطقه بودند، با توجه به شرایط بد آب و هوایی دچار سانحه شدند.

این اطلاعیه می‌افزاید: واحدهای عملیاتی نیروی زمینی سپاه مستقر در منطقه به پاکسازی کامل منطقه از وجود اشرار ضد انقلاب ادامه می‌دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد