بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

ممکن است مسائل امنیتی و دفاعی مطرح باشد

   
 
 دستگاه‌‏های امنیتی هوشیار باشند، حاکمان آمریکا غیرقابل پیش‌‏بینی‏اند. ممکن است مسائل امنیتی و دفاعی مطرح باشد. باید دفاع هوائی را مدرن و آن را برای ورود دشمن نا امن کرد. در شرایط حساس تغییرات منطقه ای و بین المللی هستیم، اما با تصمیم رهبر و عمل قوای سه گانه از این مرحله عبور می کنیم و همراه چین، روسیه و هند به قدرت برتر آسیا تبدیل می شویم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام داشت: آمریکا دیگر قدرت بلامنازع جهان نیست بلکه چین, روسیه, هند و ایران قدرت‌‏های برتر آسیایی هستند که در حال شکل‌‏گیری هستند.

یحیی رحیم صفوی در نهمین جشنواره علمی تحقیقاتی سلمان فارسی با اشاره به شرایط حساس کشور، گفت: ما هم‌‏اکنون در شرایط حساس تغییرات منطقه‌‏ای و بین‌‏المللی به سر می بریم اما این شرایط با تصمیم و اراده رهبر حکیم انقلاب و قوای سه‌‏گانه آسان می‌‏شود.

وی تصریح کرد: ما در معرض یک آزمون بزرگ قرار داریم که یک طرف آن نظام سلطه جهانی است. شاید یکی دو سال آینده شاهد مقطع حساسی باشیم چه به لحاظ سیاسی و چه از نظر اقتصادی. احتمال دارد مسائل امنیتی و دفاعی نیز مطرح باشد اما مهم آن است که ما این دوران را با تدبیر رهبر انقلاب و دولتمردان‌‏مان سپری خواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اهمیت سند چشم‌‏انداز بیست ساله، اظهار داشت: ما در این شرایط نیز باید به فکر تحقق واقعی و عملی سند چشم‌‏انداز باشیم. یکی دیگر از خواسته‌‏های جدی ما در این مدت دستیابی به انرژی صلح‌‏آمیز هسته‌‏ای است که آینده ملت نیز به آن وابسته است. نیروهای مسلح نیز با تدوین استراتژی دفاع همه‌‏جانبه و دکترین امنیت دفاعی سعی در بازدارندگی هرگونه دشمن خارجی دارند. رزمایش اعظم 1 و 2 و رزمایش نیروی زمینی سپاه در شش استان در سطح 800 هزار کیلومتر مربع به دنیا و دشمنان ایران پیام خود را در راستای استراتژی بازدارندگی رسانده است.

رحیم صفوی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح و دستگاه‌‏های اطلاعاتی و امنیتی باید هوشیار باشند چون تیم حاکم بر آمریکا غیر قابل پیش‌‏بینی است. دنیای استکبار امروز به رهبری آمریکا صف‌‏بندی جدیدی علیه ایران و کل جهان اسلام آغاز کرده و خاورمیانه را هدف گرفته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرت ایران در منطقه را قابل توجه دانست و تاکید کرد: دیگر آمریکا قدرت بلامنازع جهان نیست. چین، روسیه، هند و ایران قدرت‌‏های برتر آسیایی هستند که در حال شکل‌‏گیری هستند اما آمریکا سعی دارد قدرت ایران در منطقه را کاهش دهد. در مجموع منطقه در حال تغییر و تحولات گسترده است و ایران قلب این تحولات است. باید شرایط جدید را به طور کامل درک کرد.
 ما باید فضا را برای ورود هواپیماهای دشمن ناامن کنیم و با تجهیزاتمان آنها را مورد اصابت قرار دهیم.


 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد