بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

تمامی اماکن مقدسه شیعیان را منهدم کنید

   
 «عبدالله بن جبرین»، دومین مرجع دینی وهابی ها، مفتی دربار سعودی، با بی شرمی تمام با صدور فتوایی خواستار انهدام کامل تمامی اماکن مقدسه شیعیان در جهان شد.
«عبدالله بن جبرین» مفتی دربار سعودی در راستای سیاستهای آمریکا با صدور فتوایی خواستار انهدام کامل تمامی اماکن مقدسه شیعیان در جهان شد.

 وی که پس از «عبدالرحمن البراک» دومین مرجع دینی وهابی ها به شمار می رود و پیش از این از اعضای بلندپایه شورای افتای دولتی سعودی بوده با صدور فتوایی بر ضد شیعیان در سایت شخصی خود خواستار انهدام تمامی اماکن مقدسه اسلامی شد.
 وی که خبرها و دیدارهایش توسط خبرگزاری رسمی عربستان (واس ) و با پشتیبانی مالی وزارت امور اسلامی این کشور پوشش داده می شود مدعی شد: نباید این بناها را به خاطر زیبایی هنری آنها جز میراث اسلامی و جز اماکن اسلامی به شمار آورد زیرا اگرچه این ساختمان ها در کشورهای اسلامی است اما شرع چنین بناهایی را قبول ندارد و اسلام دستور نابودی آنها را داده است .»
وی پیش از این همچنین با تایید انهدام حرم شریف امامین عسکریین (ع ) در سامرا به دست تروریستها و شرعی نامیدن این اقدام از این جنایت تمجید کرده و حرم امام هادی (ع ) و امام حسن عسکری (ع ) را «بت شیعیان» خوانده بود.
این روحانی وهابی در سال 1370 بیانیه مشهوری صادر کرد که براساس آن خواستار ورود آمریکا به منطقه به بهانه طرد نیروهای عراقی از کویت شده بود.
وی همواره در بیانیه هایش برگزاری عزاداری در روز عاشورا و جشن گرفتن عید غدیر خم را بدعت های شیعی ذکر کرده است . این درحالی است که مراجع تقلید و علمای شیعه و سنی همواره درباره اختلاف و تفرقه افکنی بین شیعیان و اهل سنت هشدار داده و این اقدامات را در راستای سیاست های دشمنان اسلام از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی ارزیابی کرده اند.

نظرات 1 + ارسال نظر
پرسشگر شنبه 5 اسفند 1385 ساعت 10:12 http://porseshazahmadinejad.persianblog.com

سلام فرزاد جان!
همون‌طور که احتمالآ می‌دونی٬ تعدادی از نماینده‌گان اقلیت و اکثریت مجلس دارن برای کشوندن احمدی‌نژاد به مجلی و پرسش از عملکرد ضعیف‌ دولت‌ش امضا جمع می‌کنن. ما بر اون شدیم تا با یه حرکت مدنی برای تسریع این کار نامه‌ای به نماینده‌گان مجلس بنویسیم و خواستار طرح سؤال‌هامون بشیم. تا به حال بیش از ۱۰۰ وبلاگ‌نویس و خواننده‌گان وبلاگ‌ها این نامه رو امضا کردن. شما هم می‌تونی با مراجعه به لینک این پیام٬ این نامه رو امضا کنی و به‌ش لینک بدی. مطمئنآ حمایت شما می‌تونه تأثیر زیادی در موفقیت این حرکت داشته باشه.
یا حق!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد