بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

بیزبلاگر- BETA

بیزبلاگر: در باره بازار، تجارت، سرمایه، زندگی و کسب وکار از نگاه فرزاد زمانی!- آنچه دیروز نمی دانستم!

'ایران حرف آخر را در خاورمیانه می زند'

 
سرلشکر رحیم صفوی، عکس از مهر
آقای صفوی بر هوشیاری و آمادگی نظامی ایران تاکید کرده است
فرمانده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی گفت که آمریکا نمی تواند بدون در نظر گرفتن ایران، تغییری در ساختار امنیتی منطقه ایجاد کند.

سرلشکر رحیم صفوی در همایشی در تهران تاکید کرد که "ایران حرف آخر را در تامین امنیت خاورمیانه می زند اما آمریکایی ها نمی خواهند ایران قدرت اول سیاسی، اقتصادی منطقه باشد."

آقای صفوی نظام تک قطبی آمریکا را شکست خورده دانست و گفت که ممکن است یک قطب جدید متشکل از چین، روسیه، هند و ایران شکل بگیرد.

فرمانده سپاه پاسداران دستیابی به فن آوری انرژی هسته ای را که از سوی رهبر و قوای سه گانه ایران مورد تاکید قرار گرفته یک تحول بزرگ خواند و گفت: "ایران در معرض یک آزمون تاریخی و علمی قرار دارد."

آقای صفوی در این همایش با اشاره به برگزاری مانورهای نظامی اخیر در خلیج فارس بر هوشیاری و آمادگی نظامی ایران تاکید کرده است.

سرلشکر رحیم صفوی افزود که "ایران باید در حوزه های دفاعی و امنیتی در دریا، خشکی و هوا تقویت شود و فضا را برای تجاوز احتمالی ناامن کند."

فرمانده سپاه پاسداران، دولت آمریکا را غیر قابل پیش بینی دانسته و گفته است که غرب در حال صف بندی های جدیدی علیه ایران و جهان اسلام است و آمریکا در تلاش است تا وزن ژئوپلیتیک ایران را کاهش دهد.

آقای صفوی با اشاره به شکست استراتژی "خاورمیانه بزرگ" آمریکا گفت: "آمریکا در افغانستان، عراق و فلسطین هم شکست خورده است."

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد